przejdź do treści strony
Używamy plików "cookies" w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz do zbierania zagregowanych statystyk. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku, zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji o plikach cookies znajdziesz tu. x
Jesteś tutaj: Strona główna »
A+ a-

Samodzielny referent ds. obsługi klientów/Młodszy specjalista ds. obsługi klientów

dodano: 24 września 2012

Samodzielny referent ds. obsługi klientów/Młodszy specjalista ds. obsługi klientów

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Minimum dwuletni staż pracy w GK ENEA,
  • Doświadczenie w obsłudze klienta,
  • Znajomość programu Multizbyt,
  • Znajomość pakietu Office,
  • Łatwość nawiązywania kontaktów interpesonalnych,
  • Odporność na stres,
  • Silne zorientowanie na realizację celów,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Obowiązkowość, sumienność i dokładność,
  • Dobra organizacja pracy
  • Wysoka kultura osobista

Skrócony opis stanowiska:

1. Miejsce pracy- Poznań

2. Zakres czynności:

Realizacja zadań wspierających proces obsługi klientów:

  • przyjmowanie, ewidencja i obsługa zgłoszeń (reklamacji i wniosków) klientów, zgodnie z obowiązującymi w Spółce regulacjami,
  • przetwarzanie i archiwizacja dokumentacji,
  • przekazywanie i pozyskiwanie od odpowiednich operatorów systemów dystrybucyjnych wszelkich danych oraz dokumentów niezbędnych do właściwej realizacji zawartych umów,
  • prowadzenie windykacji klientów zgodnie z obowiązującymi w Spółce regulacjami,
  • współpraca z podmiotami , będącymi dostawcami usług wybranych komponentów produktów Spółki, w zakresie niezbędnym do właściwej realizacji zawartych umów,
  • przestrzeganie obowiązujących standardów i procedur obsługi klientów,
  • sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby zarządzania procesem obsługi klientów,
  • współpraca z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi Spółki, spółkami GK ENEA i partnerami zewnętrznymi w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji postawionych celów.

Kandydaci mogą przesyłać oferty drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@enea.pl w terminie do 05.10.2012 roku. W tytule korespondencji bądź na kopercie proszę zamieścić dopisek 'REKRUTACJA - Obsługa klienta".
Załączając swoje CV prosimy o dopisanie klauzuli: „Zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. nr 133 poz. 883 wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.

Informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.